måndag 29 mars 2010

Vilken start på den nya veckan!

Den nya veckan kunde ha fått en bättre start! Jag och Ebba skulle möta upp min mormor här på morgonkvisten för ett dagsbesök i stan för hennes del detta fordra bil för min del. Bestämt sen igår att Mats skulle ta buss. Dock försover han sig. Han vaknar 7 och börjar halvåtta, i normala fall brukar Ebba var vaken vid den här tiden men inte idag. Man vill ju inte väcka en björn som sover så alternativet att skjutsa Mats är inte aktuellt. Ligger och funderar ett slag och kommer på att mamma brukar köra bil på måndagar! Sweet bilproblem läst. Myser vidare för att vakna en timme senare att jag ligger och myser i bajs! Mmm vilket förträffligt sätt att inleda denna vecka på!

1 kommentar:

  1. Tackar för flygtipsen! Ja man får nog titulera er Ebba som en erfaren flygare =) Rubbe tar ju inte napp så jag får testa att han äter istället. Vi tränar för fullt me nappen men han verkar inte intresserad.

    SvaraRadera