tisdag 2 mars 2010

Uppsala!

Hej hopp.

Här kommer ett vykort från Uppsala. Vi har gjort stan idag, kollat in i domkyrkan, fyrisån och stan!

Flygningen gick helt bekymmersfritt och mysan somnade innan vi landat. Sen sov hon i min famn genom hela landningen (vilket vi befarat skulle bli den värsta delen), hon sov och jag bar henne ut ur flyget och ner till ankomsthallen och väskhämtningen. Där någonstans fick jag kramp i biceps och vi gjorde en smidig överlämning till Mats famn. Jag blev väsk och vagnhämtare. Slet vagnen ur påsen och la ner den sovande bebisen.
Så summasumarum dag 1 av resan har varit mycket angenäm!

Imorgon bitti kör vi :)

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar semester!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Lycka till i morgon. Jag kan inte fatta att ni snart sitter här i huset med oss. Jag längtar!! Vi kan ju kanske msna när ni landat och är på hotellet?

    SvaraRadera