måndag 22 mars 2010

He blir aldrig som man tänkt sig.

"idag måndag 22/3 är cirkelträningen inställd pga sjukdom" tackarrrr
denna skylt fick jag upptryckt i ansiktet när jag kom ner i källaren på sjukhuset.
Bara att vända om. Nåväl ingen hejdar en träningssjuk Soffe, åkte hem, svirade om till löparutrustning och tog mig en löparrunda. Göttans med löpsteg på barasfalt.
Hursom denna jetlag har nog blivit ett bestående men, är ju trött så det nästan blöder från ögorna. Så jag tror jag knyter mig nu.

Jojustdetja har en ny mobil, det vart en iphone. Men jag har knappt sett röken av den ännu för den befinner sig i käre sambos händer. Han har dessutom köpt ett fiskespel så han sitter och kastar, snart kastar jag han eller mobilen i väggen för det är ett grymt enerverande ljud.

Trött var ordet ja.

Sängen nästa då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar