söndag 28 mars 2010

Nytt på skofronten!

Skor, skor och åter skor!
Har två nya i min garderob!

Detta par är ett par TOMS som jag köpte i Filippinerna. Vid varje sålt par skänker TOMS ett par till ett behövande barn någonstans i världen. "One for One"
kolla in deras hemsida och köp ett par du med!
http://www.toms.com/


Dessa små skönheter kom till min ägo igår!
Dom kommer att bli perfekt nu när vårslasket kommer och jag ska vara ute och plaska med Ebba! Och tur hade jag för pappa sponsrade halva :)

Så vårslasket kom igen, jag är redo!

1 kommentar:

  1. Tokfina! haha, jag köpte oxå nya stövlar till förra våren, precis vad man behöver när man ska vara ute och leka! Kul att se dig på jobbet en snabbis förresten. Jag var lite stressad och kände mig inte så social dock=) Hoppas vi ses snart igen! kram

    SvaraRadera