onsdag 10 mars 2010

Prima liv

Här på Boracay har vi det göttans. Solar, badar, vilar, njuter, äter, läser, leker, umgås och bara njuter av att få vara tillsammans.

Jag har börjat känna mig piggare så penicillinet gör sin verkan.
Har känt stor oro för Ebba att hon ska bli sjuk eller smittas av något eller någon eller bli stucken eller biten. Men hon verkar vara i toppform, äter och dricker som hon ska, så länge det är på det viset måste jag tagga ner och njuta av semestern!

Fias syster Sara har kommit hit, jag trodde att hon kom från Sverige men den lilla rackarn kom från en 5 veckors tur i Thailand. Jag som trodde att jag skulle få vara lite bara lite brunare än någon iallafall, men ack så jag bedrog mig.

Lägger in lite bilder på huset och våran solstråle såklart!

På våran sida av jordklotet är det läggdags nu så godnatt!



2 kommentarer:

  1. pussa Ebba godnatt från mormor

    SvaraRadera
  2. oj vad hon är lik dig! :)

    SvaraRadera