söndag 28 mars 2010

Badhus!

Godmorgon sköna söndag!

Vi är på gång ut mot Holmsundsbadet idag! Wiiiho det ska bli mycket trevligt! Dessutom har vi sällskap i form av Ida, Stefan och lille Viggo samt Hanna och Adde. Det kan ju inte bli annat än trevligt!

Dock har jag filosoferat på dagens I-landsproblem och detta kommer sig då vi skulle packa badväskan. Man stöter på problemet då vi är en av varje sort som skall till varsitt omklädningsrum. Jaha ska du ta schampot så tar jag duschcremen eller ska vi göra tvärtom? Eller så kanske jag tar båda så kan du låna? Men så kan man ju inte tänka, man kan ju inte ta förgivet att man får låna, då står man där med skägget i brevlådan och får lukta klor tills man får migrän av lukten och spyr. För i vårat badrum finns bara 1 av varje sort, har inte plats till massor med extra flaskor. Man önskar ju att man vore så där hellylle att man hade sånadär små flaskor som man bara kan fylla på till sådana här tillfällen, men tyvärr.
Hursom nu ligger båda flaskorna i min väska, vet inte hur Mats har tänkt göra. Jag får fråga honom senare. Jag påpekade problemet men då svarade han lättvindligt, men då får man köpa nya.

Jaja hyllan står på plats i Ebbas rum och det vart himla tjusigt. Är lite småfix kvar bara. När vi är klara visar vi lite bilder!

Ha nu en skön söndag Du som läser detta!

1 kommentar: