torsdag 11 mars 2010

Årets överraskning No 1

Helt galet vilken överraskning som har bjudits upp här långtbortilandet.
Fias pappa, Jan-Olov och hans fru Charlotte kom och överraskade Fia och Jonas.
När Fias syster Sara kom för ett par dagar sedan så släppte hon bomben för oss så vi skulle hjälpa henne och styra upp hela arrangemanget!

Planen var att lura i Fia och Jonas att hon hade bokat bord på en restaurang som hon hört från många skulle vara toppen. Hon sa att hon ville bjuda dom på middag eftersom dom inte setts på länge. Idag när Fia och Jonas var hemma i huset tog jag och Sara upp jakten på hotellet föräldrarna skulle bo på så vi visste vart vi skulle ikväll.
Vi hittade och det var inte särskilt långt bort från oss. Så ikväll promenerar vi bort till deras resort och jag ser att dom står där lite längre fram. Jag ser hur Fia börjar titta och hör hon hon börjar men kolla va likt Charlotte och sen blir det bara ett massa surr! Hennes blick var helt obetalbar och det var så himla fränt att se detta möte! Tänk far och dotter som ej träffats på 7 månader och får göra det på andra sidan jordklotet i en riktigt överraskningscermoni :=)

Vi äter alla tillsammans på stranden och har det jätte trevligt! Jag, Mats och lillan har gått hem så hon skulle få sova! Resten är kvar och kör fullt ut resten av kvällen!

Här kommer litet bilder av spektaklet.
Jo just det glömde berätta att Sara är frisör så med andra ord har saxen gått varm sen hon kom till ön :) Alla är vi nyfriserade. För mig vart det den klassiska pagen!






1 kommentar:

  1. Alltså shit! Jag läste rubriken och skrollade snabbt ner och såg bara bilder på ett jätteglad Fia och en glad Jonas och tänkte direkt "Dom har förlovat sig" :) haha, men så läste jag hela inlägget och så var ju inte fallet. Haha!

    Det har varit kul om dom förlovat sig, men det var ju kul också att Fias pappa med fru kommit till er!
    Njut nu av tiden ni har kvar, Kramar

    SvaraRadera