tisdag 12 januari 2010

Surströmming!

Goddag Tisdag.

Vi ska åka iväg till stan för att uträtta lite ärenden och sedan äta lunch med pappa!
Sen ikväll är vi bjudna på Surströmming hemma hos Berglunds, oh vad jag längtar! Om ni inte redan visste så är surströmming min drog :) Vi och familjen Berglund brukar börja premiären tidigt och avsluta sent, det är så trevligt! När det börjar att gå att vara ute så sitter vi med toppluva och fingervantar ute och äter! Idag tror jag dock att det blir inomhus! Och det är första gången Ebba är med om denna tillställning, hehe Det ska börjas i tid :)

Nu blir det bums in i duschen!

Ha en skön dag i det fina vädret!

3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig provat!

    SvaraRadera
  2. Då kära du ska jag bjuda hem dig på en riktig surströmmingsklämma nån dag i vår :)

    SvaraRadera
  3. Håller absolut med, surströmming är det bästa som finns! /KLinFys

    (Säger Anna iaf, Elina som skriver känner sig inte helt med på det budskapet...) =)
    Kram!

    SvaraRadera