torsdag 14 januari 2010

Ny dag nya tag.


Efter att dagen igår vart depp och ont i hjärtat så har den här dagen bjudit på massor av trevligheter!

Imorse fick vi besök av lilla Charlie. Stina hade skola hela dagen och han ville ha sällskap, klart han fick vara med oss!
Så innan lunch hann vi med 2 promenader samt torsdagsstäd av lägenheten! Pappa kom förbi för han skulle till Återvinningen på Gimonäs. Vi hade rensat ur köksskåpen i helgen och hade en stor papperskasse med skrot som han tog med åt oss. Han kom just när vi skulle äta så han stannade på lunch! Och passade naturligtvis på att gosa med vårat lilla charmtroll..

I eftermiddag har jag och Ebba varit en tur till en annan tjej på jobbet som fått barn i höst. Det var mycket trevligt, henne lilla tjej var 2,5 månad och det kändes som jag redan glömt hur man håller en sån liten en...Hon var söt som socker!

Efter var det dags för simmning, det var välbehövligt. Dock mycket folk och det är jobbigt tycker jag, det blir trångt i bassängen.

Nu sover min skatt och jag har slagit mig ner med tanken att inte röra en fena till idag. Enbart från soffan via toan och slutdestination SÄNGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar