måndag 11 januari 2010

Goddagens Måndag!

Igår fick gäddhänget en riktig genomkörare :) Oh jisses vad jag glömt hur jobbigt det är med klassisk skidåkning men ack så trevligt! Fick lite mersmak nu blir det att åka av! Mamma var en riktig hejjare och hon fick stanna flera gånger för att vänta in segrproppen Lundgren. Men snart så...

Inatt har vi haft lillasyster Rebecca på besök och som alltid när hon är här så är hennes vilja våran lag. Det blev 4 små rätter från Great Eastern, popcorn och mys i soffan! Filmen vi skulle se var på spanska så det blev inget av men vi glodde på TV istället eller dom kikade och jag sov.. helt däckad efter skidturen!

Ieftermiddag ska jag på en make up lektion på Make up store, fick i födelsedagspresent. Det är en lektion på 50 min sen får man produkter för ett värde av 495 kr. Sweet deal. Ska bli himlans mysigt!

Vi ska även åka och hämta vårat nya badset från Kvik. Hehe vi åkte dit i Fredags när dom hade nyöppning och var en av de 50 första så vi fick köpa ett tjusigt runt handfat på en granitskiva och 2 underskåp för endast 995 kr. (ord pris 6200) Hoppas bara att det blir bra, jag är lite skeptiskt, tror nämligen att det är lite för stort för vårat badrum men som sagt det återstår att se!

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen härligt (och jobbigt) att vara ute i spåret och det är underbart i detta väder! Förhoppningsvis blir det en tur imorrn =)

    SvaraRadera