fredag 15 januari 2010

Bil blogg!

Hej hopp från Bilen :)

Vi är på väg till Järnäs/Lögdeå och vi tog med oss den nya datorn för att testa det mobila bredbandet och det fungerar utmärkt! Coolt att man kan interneta i bilen, dock känner jag att ögorna går i kors så det blir bara en kortis innan jag blir åksjuk!

Vi ska iaf en tur ut till Ebbas farmor och farfar sen ska vi möta upp mamma i Lögdeå hos min mormor och morfar. Jag och Mamma ska ta oss an Lögdeås elljusspår för en tur på skidorna.

Vad gör ni idag?

2 kommentarer:

  1. Vad bra att magen ser ut att ha sjunkit, det låter lovande! :) Det stämmer att jag går hos Viwan på Mariehem, hon är toppen tycker jag! Var du nöjd med henne?

    SvaraRadera
  2. Oj vad du är duktig som åker skidor! Jag skulle behöva det...Fast nu orkar jag knappt trycka på knapparna på tangentbordet så det får helt klart bli en annan gång!

    SvaraRadera