måndag 14 juni 2010

Welcome to the hellhole!

H E L L H O L E, det är bara förnamnet hur det ser ut här hemma just nu!
Inte bara rörigt och saker överallt utan rent skitigt. Våra torsdagsstäd har av konstiga anledningar uteblivit i flera veckor. Trots att jag dammsugit ett par gånger i veckan ändå så är det skitit nå jävulusiskt iallafall. Men på onsdag när Mats kommer hem från jobbet (han slutar 14 varannan dag och 16 varannan nuförtiden och när han slutar 16 börjar han 10 och 8 då han slutar 14, SKÖNT!) Så han slutar 14 på onsdag och pappa 14.30 så det blir en perfect match :)
Så när vi lämnat henne där så kommer kvasten fram och vi kan städa ifred!
Och nu när vi bestämt oss för ett riktigt stor sommarstäd så skiter man ju i allt vad som heter röja eller städa undan, så nu kan ju bara tänka er hur det ser ut :)

Och jag har ju glömt att nämna att mina glasögon är lagade :)
I fredags gick jag in på Synsam och tacka vetja service, all heder och tack till Pelle som inom loppet av 1 timme hade bytt glas och lagat mina glasögon! 1000 kr fattigare men ack så glad jag blev!

Annars är det inget nytt på Tomtebofronten förutom att jag vart typ ruinerad av Blomsterlandet idag, fy fanken va dyrt det är med blomfix! Men fint ska det bli!!! Vi ska ju ha balkongmingel/Sommarfest här på lördag så balkongen är på styling! Bilder kommer när vi är klara och "invigningen" av balkongen är gjord! (kan ju inte gå händelserna förbi och visa bilder innan!!!)

Näe nu ska jag banne mig hoppa i säng i hyffsat vettig tid för en gångs skull!

All kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar