söndag 27 juni 2010

Sköna söndag!

Igår satt Mats i soffan och såg allmänt trött, less och sliten ut. Han tittar på mig och säger Ååå det är söndag igen, Nej svarar jag det är ju bara lördag eller?
Han studsar ett par meter upp och skiner upp som en strålande sol! I made his day kan man säga!
Tänk va skönt att komma på att man har en extra dag ledigt!

Igår eftermiddag ringde mamma och frågade om dom fick låna Ebba idag! Så dom ska åka ut till Lelles pappas stuga i Obbola och ha en mysdag!
Och eftersom vår cykeltur igår till Smultronstället blev en långpromenad här på hemmaplan tänkte jag och Mats ta cykelturen idag istället, vart det blir är inte bestämt ännu!

Vad gör ni en skön söndag som denna?

2 kommentarer:

  1. sv: tro mig, jag har testat allt! den sitter nog fast :)

    SvaraRadera
  2. Haha, så gulligt av Mats! :)

    SvaraRadera