söndag 20 juni 2010

Balkongmingel i regn!

Gårdagens balkongmingel blev av trots att vädret inte var på vår sida! Jag hade pyntat hela dagen (och hela veckan för den delen) och vi hade 2 balkongparasoll så det gick att vara ute ändå!
Men eftersom vi var cirka 20 stycken så fick vi även mingla runt i lägenheten! Det var smockat med folk och vi har nog aldrig varit så många här inne förut!
Vi bjöd på sommardrinkar och olika små snittar (ananas och jordgubbar doppade i choklad, melon & fetaostspett och ölkorv lindade med Spinata)! Och jag tror att alla hade en trevlig kväll! Senare åkte vi alla ner till stan för att fortsätta minglet ute på krogen! Dock blev min käre sambo "åksjuk" i taxin ner så vi fick vända om! Väl hemma städade jag upp allt och det var grymt skönt att vakna i morse till en ren och fräsch lägenhet!

Ebba hade som vanligt skött sig exemplariskt hos mormor och Lelle. Hon hade dessutom tagit sovmorgon till 8.40. (VARFÖR HÄNDER DET ALDRIG HEMMA??????)
Hon kom hem nu på eftermiddagen på ett strålande humör och vi har snusat på henne sen dess! Att man kan sakna någon så mycket efter ett dygn som man knappt känt i 10 månader!!! Hon är för underbar!!!

Nu ska vi beställa Pizza och ikväll ska jag på Me&I utförsäljning, syns vi där??

Ha en skön söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar