torsdag 10 juni 2010

Two pieces!


Jag har en sak i två delar som helst eller snarare bör vara i 1 del.
Vi snackar om mina 6000 kr Efva Attling glasögon!
Igår var olyckan framme, jag hade lagt dom bredvid mig i sängen när jag skulle in och trösta Ebba, Ebba var otröstlig så jag tog upp henne i min famn, vi satt i sängen när Mats kom in med en flaska välling. Mats hoppar upp med sitt ena knä i sängen mitt på mina brillor! Thanxs darling!
Mats vecka har inte visats sig på sin bästa sida. Men sånt är livet.

Tror minsann att det blir många mamma-Ebba semestrar framöver...
Men älskling vart är min biljett då?
-Ja du minns när du kraschade mina sextusen kronors briller i somras, det är ungefär lika mycket som din biljett till Thailand :)

Hehe näe lika mycket mitt fel (om man ska lyssna på Mats) jag borde ju faktiskt inte ha lagt dom i sängen!!!

Vad säger man, shit happens?

1 kommentar: