onsdag 9 juni 2010

Bättre tider!

Gårdagen fick sig ett uppsving mitt på dagen! Sofia, Amanda, Ida och Viggo kom på besök. Jag hade bakat en sockerkaka med hallon och choklad. Vi satt ute i solen, fikade och njöt av tillvaron! På kvällen åkte jag iväg med mina kollegor för att tacka av en kollega som skall sluta. Vi åt middag på Socialize. Det var en trevlig tillställning, maten var helt okej, rosévinet var topp och sällskapet magnifikt! Bjuder på lite bilder av mina närmsta bordskamrater.

Karin

Sara och Roffa

Jenny

Självaste huvudpersonen, Dr Jensen

Kom hem strax innan 22 och strax innan 22.30 vaknar lilla hjärtat och är jätte ledsen och vi tolkar det som att hon har ont i magen. Då vi inte får henne lugn tar vi till det beprövade biltrixet, så kring halv tolv snåret blev det lite sightseeing kring stan! Hon somnade för att vakna ett par timmar senare med världens hjärtskärande skrik... Lilla lilla vännen! Men somnade om efter välling och idag har jag en glad tjej igen! Såg också att det är 3 stycken tänder i överkäken som vill ut, 1 har ju kommit fram en liten bit men 2 till på G så det är ju inte konstigt att hon har det jobbigt!! Stackars liten!

1 kommentar:

  1. Åh, stackars lilla sötskrutten. Skönt att det var bättre idag, hoppas att nätterna blir bättre framöver. Kram!

    SvaraRadera