lördag 26 juni 2010

Midsommardagen!

Godmorgon fina fisken!

Halv åtta valde vår lilla skatt att slå upp sina små blå! Lite sovmorgon fick vi iallafall dagen till ära!
Vi hade en trevlig kväll igår med super smarrig grillmat, kubbspel & TP-spel! All ära till Killaget som totalt krossade oss tjejer!

När vi kom hem från skäret igår fick Ebba vara utan blöja ett tag, tyckte så synd om henne att hon måste vara instängd i gårdagens stekande värme! Jag håller på att städa undan lite innan gästerna skulle komma! Jag är inne på toan och fejar lite när Mats kommer inspringande med henne och bajset! Hon la av en korv på BALKONGEN! På vår nya fina matta (må så va) värre vare på träet. Hmm fick börja gnussa med såpa och svamp! Ser att det inte är "hål" rätt ner till grannen utan man ser ett par cm ner och där är det stopp så jag tänker LYSANDE och börjar spola vatten, hör dock till min stor förvåning att det droppar! Kikar ner till grannen och voíla det rinner vatten från oss! Då är det konstruerat på det finurliga viset att det är "stängt" till längst ut på våran balkong och där är en springa ner till grannen! Tackarrrrrr jag som trodde att vårat balkong"golv" var kopplat stupröret men icket! Turligt nog var grannen inte hemma så jag fick ner och gnussa av hennes utemöbler och stenplattor. Haha vilken show innan kvällen ens börjat!

Idag hade vi tänkt att ta en cykeltur ut till smultronstället! Hoppas bara att regnet inte hinner i fatt oss!

Nu ska vi ta en morgonlur!

Ha en fin midsommardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar