torsdag 18 november 2010

Vad är oddsen?

Alltså jag måste ju få skratta. Vet ni vad som damp ner i brevlådan? Ett fint litet brev från Polisen. Det står att jag är så välkommen må-ons-fre mellan 9-11 för att hämta min börs. Men HA vilket skämt? När jag nu kämpat med att börja få tillbaka mina kort, betalat in avgiften till körkortsmyndigheten för ett nytt körkort och betalat den där jävla självrisken till försäkringsbolaget. Då kommer börsfan tillbaka? men snälla rara tjuvar var ni tvugna att vänta så förbanant länge att jag redan fixat allt? och dessutom polismyndigheten vad generösa ni är med era öppettider? finns inte en dag i veckan jag är ledig mellan 9-11 och kan hämta den.

2 kommentarer:

  1. Vet inte var vi är än, men vi blir ett par stycken. Måste kolla med de andra, hur det ser ut. Ida och Stebbas syrror ska med, och jag frågade Anna Bladh idag, hon verkade också taggad. Jag återkommer med mer info. Skitkul att du vill haka!! =)

    SvaraRadera