lördag 27 november 2010

Snöigt värre!

Vilket helt galet härligt väder vi har, (om man får vara inne då förstås)!
Det är så fint med all snö runt fönstren och julstjärnorna som lyser igenom! Härliga juletid är äntligen här! Igår hade jag med mig glögg med tillbehör samt pepparkakor med mögelost till jobbet så vi kunde ha lite adventsmys tillsammans! Det var nog uppskattat (hoppas jag).

Ebbas morfar var här med lilleskrutt hela dagen igår (SUPER TACK)!! Och som alltid när hon är utan mamma och pappa hemma sköter hon sig exemplariskt, hon sov i nästan 3 timmar mitt på dagen och dessutom INOMHUS! Det skulle aldrig hända mig kan jag lova, hihi! Och i torsdags när hennes mormor var här med henne hade hon ätit som aldrig förr! Duktiga tjej, jag blir så stolt! Nu hoppas jag att vi är befriade med sjukdomar för det här året iallafall! SÅ förhoppningsvis blir det förskola på måndag!

Lördag idag och ikväll är jag bjuden på en tjejfest! Det var inte igår så jag hoppas på en kalaskväll! Och det är ju alltid en superfin linje mellan att man blir bakis utav rang eller mår relativt hyffsat dagen efter och då det är julskyltning imorgon hoppas jag att man får må prima ballerina!

Dagens plan är faktiskt att besöka H&H i Hörnefors, det ska ha shapat upp sig och nyrenoverat så när Mats kommer hem från förmiddagens dömning tror jag att vi tar oss en tur söderut!

Vad är era lördagsplaner gott folk?

1 kommentar:

  1. Det var faktiskt väldigt uppskattat, med julfika på jobbet...och som jag sa, suuuper goda pepparkakor du bakat! ;) Kram

    SvaraRadera