tisdag 2 november 2010

81 nya inlägg!

Jomenvisst serru 81 nya inlägg hade jag att läsa när jag loggade in på min bloglovin ikväll! Tog sig ett litet tag men nu är jag minsann uppdaterad från alla håll och kanter! Helt galet egentligen vad man är uptodate gällande alls liv.

Själv har jag varit sämst på bloggfronten den senaste tiden. Har inte alls haft ork eller tid! Men idag mina vänner känner jag mig faktikt riktigt pigg! Det var länge sedan och det känns ljuvligt! En helt ny pigg och glad soffe! (PEPPAR PEPPAR)!
Jag fick ju utskrivet av en kollega en kur antiviralbehandling i fredags (det är som antibiotika fast mot virus)! Nu är jag i princip helt blåsfri i munnen! Känslan är faktiskt obetalbar och jag bara njuter av tillvaron!

Ebbas inskolning går geschwint och hon vill inte alls gå hem på eftermiddagen när Mats ska hämta henne. Hennes fröken säger att allt går jätte bra med Ebba och hon är en pigg liten tjej! Hon äter bra och sover länge :) = STOLT MAMMA!
Ska nog ta några timmar föräldraledigt nån dag och spana in henne lite på förskolan här framöver! Kanske ska vänta nån vecka till så hon får riktigt komma in och känna sig trygg i förskolemiljön, så jag inte kommer och pajar allt :)

Nu ska vi se ett eller två avsnitt av Greys anatomy!

Mys på i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar