söndag 7 november 2010

Helgen den går fort :)

Mats tycker att jag ser ut som 15 år på den här bilden, jag håller inte med, vad tycker ni?

Fina fisken fia /div>
/EM Mats & Jag

Jag och Jonas


Lilla tandlösa feén, tänk va stor hon blivit!

Avundsjuk?

Har idag beställt lite bilder och snubblade in över dessa! Ge mig sol, ge mig bad, ge mig tillbaka våran fantastiska Filippinsemester med finaste Jonas och Fia! Snälla tomten kan du inte komma i förtid och ge oss en liten resa?

Harregud det känns som nyss som jag satt och skrev, skönt med fredag imorgon! Nu är det istället måndag imorgon och ja det får väl gå det med :)
Ännu en ny era startar då det är jobbstart för Mats del och förskola på riktigt för skrutten! Jag ska sköta lämning och Mats/Morfar ska sköta hämtning!
Kring 7-7.15 ska hon lämnas och imorgon skall Mats hämta henne strax innan 14. Blir nog ganska lämpliga tider!

Helgen har gått snabbare än en racerraket, säkert för att vi fyllt den med massa trevligheter! Fredagkväll var vi bjudna hem till Stina på fredagsmys, lördagdag var vi på Barnloppis, shoppingrunda och på innebandy tillsammans med Sofia & Amanda. Lördagkväll var vi på 3-rättersmiddag hemma på Ersboda. Idag har vi hunnit med massor, vi startade med bad på IKSU tillsammans med Sofia & Amanda (det fick duga, men Ebba var inte skitnöjd dock. Jag tror att hon är van med att kunna, sitta och röra sig fritt när hon badar och nu var det ju inga babybassänger utan jag fick ju lov att hålla henne) Vi ska göra ett nytt försök på Simhallens babyavdelning! Vi åt iallafall lunch på IKSU med vårat eminenta sällskap! När jag och Ebba kom hem kom Mormor, bonusmorfar och moster för att hämta Ebba. De åkte till gammalmormor och morfar på besök. Själv så somnade jag nog innan de hunnit lämna Umeå :)
Efter en välbehövlig nap gick vi ut till sjön och fikade tillsammans med Johan och Sara! De skall ha en liten bebis i februari så det vart mycket bebisprat, hihi!

Det blir nog en tidig kväll måste ladda för lämningen imorgon!

Ny vecka, nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. Åh, snälla tomten om du hinner se detta - vi vill också resa! :) Vilka härliga bilder! Och jag håller faktiskt med Mats om att du ser väldigt ung ut på bilden, hihi. Ha en fin måndag! Kram och tack för i helgen!

    SvaraRadera