torsdag 3 december 2009

Uppdatering

Veckorna går i rasande fart och jag hinner inte riktigt med allt jag vill :)
Igår var vi på första föräldraträffarna med bebisar. Det verkar vara ett trevligt gäng. Det är ju inte samma som under graviditeten eftersom vi bytt vårdcentral. Vi höll till på öppna förskolan på Ålidhem. Efter träffen åkte vi till Ersboda då jag hade 2 massager inbokade. Vi åt middag hemma hos mamsen...

Mats har skvallrat till sin mamma att jag ville fixa håret, så i förra veckan dök rara hon upp med en tidig födelsedagspresent. Så idag var min tid hos frisören kommen, kl 14 hade jag tid och vi var färdiga 17.40. Helrenovering kan man säga och jag är nöjd. Ebba och Mats var med och under tiden hann vi även med lite amning och sovpauser, tur att vi är bekant med frisören!
Så alla ärenden vi hade på stan blev ej gjora vilket gör att vi måste ner en tur imorgon.

På söndag är det dop, har försökt att inte tänka så mycket på det men nu kryper det allt närmare och det är en hel del gäster inbjudna så ja nervositeten ligger och gror! Men det går fint.

Nu hade vi tänkt att ge oss på Wallander, Läckan. Nån som sett den?

Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar