onsdag 16 december 2009

Onsdag!

Hej hallå bloggen!

Idag har vi haft en fylld dag igen! Simningen blev aldrig igår när mötet var slut så var klockan nästan sex så vi åkte bara hem och tog det piano innan lilla gumsan skulle i säng!

Dagen började med en löptur imorse, det var riktigt bitigt i kinderna innan jag fått upp värmen men det var skönt och flera bilister fick sig nog ett gott skratt, av två stoppljus var det ju naturligtvis rött på båda när jag skulle passera och för att inte frysa asset av mig så var jag tvungen att skutta lite så jag såg väl helst ut som en tomte som fått fnatt. Haha ja tur om man kan ge någon ett gott skratt.
Sen fick vi besök av pappa som inte kan hålla sig ifrån Ebba, men vem kan det? Man får ju nästan abstinens nu när hon har börjat gå i säng vid 19 tiden..
och på eftermiddagen var vi bjudna på fika hemma hos Nina. Det var mycket trevligt att se dom igen, synd bara att det är så långt mellan gångerna.

Och kvällen bjöd upp på smyckesvisning. LIKA design of Umeå. Kanonfina smycken till riktigt bra priser. Köpte en del fina saker och som pricken på Iet eftersom jag var värdinna fick jag ett halsband och armband, TUR!

Nu håller datorn på att krakelra totalt. Den har lagt av att ladda såvida man inte håller i och trycker in kabeln så Mats sitter och trycker in kontakten i datorn medans jag skriver. Hmm tungt att inhandla en ny dator det passar sig inte i våran planering just nu. Nåväl allting reder sig.

Nu ska jag borra ner mig i soffan ett tag.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar