måndag 7 december 2009

Dop

Hej å hå!

Måste passa på att TACKA alla som gjorde Ebbas dopdag till ett oförglömligt minne! Vi är så nöjda över alla fina presenter hon fick och att alla ville komma och dela denna dag med oss!! Hon har fått så fina saker att man nästan får sig en tår i ögat...TUSEN TUSEN TACK

Idag har jag varit på Strålskyddsutbildning på jobbet, det var välbehövligt även fast jag inte är i tjänst för tillfället så var det bra saker som togs upp. Jag hoppas att Ebba vill äta från flaskan snart så jag får gå och utnyttja mina nya kunskaper snart :)
Vi hade tänkt att jag kanske ska jobba en förmiddag i veckan, då får jag det bästa av två världar, eller? Inget kan ju i ochförsig vara bättre än att vara med Ebba men ett par timmar jobb gör mig nog bara gott!

Nu säger vi tack å hej för denna gång!
Ska lägga upp bilder från dopet en annan dag..

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du hittade min blogg! Och ännu roligare att se alla fina bilder på er lilla dotter - vilken sötis! Nu är det inte länge kvar för oss och jag längtar ännu mer nu när jag ser vad vi har framför oss. :) Kram!

    SvaraRadera