måndag 28 september 2009

Tänk vad tiden går fort..

Ja det är helt galet, Ebba är redan inne på sin sjätte levnadsvecka. Tyckte att det var nyss som det var högsommar och jag var höggravid sittandes i soffan om nätterna med sån andnöd att jag allvarligt funderade på att hoppa från balkongen, och idag när vi var hos farmor och farfar satt jag och bläddrade i en katalog med julgardiner och insåg att det bara är två månader till första advent och från det så vet ju alla att det bara säger vips så är det jul! Häromdagen när pappa skulle låna en bok av mig ramlade det ut 2 bussbiljetter från en resa jag och Mats gjorde när vi var på Kreta för ganska precis ett år sedan, och det kändes verkligen som igår. Och då hade vi inte den blekaste aningen att vi skulle sitta här ett år senare med en liten Ebba, det fanns nog inte ens på världskartan! Det är skrämande så fort livet kan ändras både på gott och ont, och i detta fall väldigt GOTT! Men man ska nog ta vara på dagarna och livet och njuta av det man har!

Nu är det full fart mot en ny vecka med nya uppdrag! Helgen har varit till största belåtenhet med trevliga aktiviteter och trevligt sällskap.
Ikväll ska det ses på Idol och sen väntar jag spänt på Aschbergs intervju med Anna Anka kl 22.00, haha ska bli ett sant nöje och se henne grillas!
Ha en trevlig vecka alla nära och kära!

Här är vi på vandring ner för
Samaria ravinen på Kreta
SOLGUDAR?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar