lördag 26 september 2009

Helg!

Glömde ju att skriva i föregående inlägg att poliserna som kom när jag stod och surrade med Joanna var ju för bombhotet på psyket. Hehe där stod vi helt omedvetna om att det var ett pågående bombhot, ja så kan det gå! Tur att det inte var någon riktig bomb i slutändan.

Nu är det helg igen och den inleddes igår med shoppingtur med pappsen på stan. Jag skulle till optikern så han fick vakta Ebba. Sen hade Mats seriepremiär mot Övik. Men jag tyckte att det blev ett stort projekt att åka med dit så jag åkte hem till mamma och Lelle istället. Hur fasen kan man sätta en div 3 seriepremiär på en fredagkväll? Då vet ju alla att det är fredagsmys som gäller men uppenbarligen inte för den som planerat det hela. Man kan ju förstå om det är ett "spännande" lag att titta på alltså en elitserie, allsvensk eller superligamatch då det är underhållning på en högre nivå.
Idag har vi inte bestämt vad vi ska hitta på ännu, vi funderar på att åka på självplock i Gryssjön. Vi får helt enkelt se.
Nu ska jag koka en kopp kaffe och ägna mig åt dagens VK!

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar