måndag 14 september 2009

Lite fler dagsfärska bilder!







4 kommentarer:

  1. Hej Familjen Ebba!
    Så otroligt fint och mysigt ni verkar ha det mest hela tiden :)
    Och så söt hon är, man vill ju bara dö.
    Sista helgen i sept (alltså 25-27) kommer jag till Umeå och kidnappar henne, det är okej va? :D Näe, men jag kan väl få snosa lite på henne?

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Hej kära du!! Självklart får du det! Det är bara att slå en signal eller låta syrran göra det så kan vi styra upp en dejt!!!

    Puss å kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se att filten används :)

    SvaraRadera
  4. Fia (www.packåsna.se)15 september, 2009

    Hej hallå från Slovenien. Åhh jag blir så glad att du börjat blogga Sofia. Det är så kul att man kan följa med lite grann iallfall trots att man är långbortistan. Hon är helt bedårande och jag önskar jag kunde komma hem och snosa lite om bara för en dag. Ta hand om er, hälsa mats och pussa lite på Ebba från oss! / Fia och Jonas

    SvaraRadera