torsdag 17 september 2009

Så tokigt det kan bli..

All fokus läggs på mumsan!
Redo för en kvällspromenad!

Hehe, igår satt jag och pratade med Anna på MSN och hon skriver att hon läst på Idas blogg att D&D gått i KK, så vi bestämmer oss för att åka dit, hon kommer och hämtar mig och Ebba. Sen åker vi förbi Universitetet för att plocka upp Johanna (hon släpper alltså allt sitt plugg för lite KK utförsäljning) Väl där så märker vi snabbt att inte är det nån KK utförsäljning på G. Sen möter vi även bovarna i dramat, Stefan kommer fram och säger snabbt det är inte mitt fel bara Idas. Då är det någon som har ringt och dummat sig med dom och Ida tyckte att det var lysande att skriva det i sin blogg. Dom vart med andra ord lika snopna som oss när dom kom dit :=) Haha men men det var en trevlig tur.
Gårdagskvällen spenderades på Ersboda. Mamma hade handlat massor med fina kläder och sockor till Ebba. Sen tog jag, mamma och Rebecca oss en liten kvällspromenad!
Idag ska jag och pappa åka till farmor och farfar! Det blir mysigt!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Ni får promenera förbi oss nån dag när ni ändå är och går ute på Ersboda:) Vilken sötnos, nerstoppad i vagnen!

    SvaraRadera
  2. Hihi, en något stolt mormor och moster:D kramar från Viggo

    SvaraRadera