tisdag 11 januari 2011

Ansiktsstubb?

Jo det var en annan sak också :=)
För ganska exakt en vecka sedan när vi var i Egypten gick jag och Rebecca på SPA en eftermiddag. Jag tog först en 50 minuters helkroppsmassage medans Rebecca gjorde en ansiktsbehandling med frans och brynfärg. När jag var klar tyckte jag att hennes ögonbryn var så fina så jag beställde också frans och brynfärg. Mats, Rebecca och Ebba orkade inte vänta så de traskade tillbaka till hotellet. Jag slog mig ner och terapueten startade, han började med något märkligt som jag aldrig varit med om tidigare (tyckte att det var märkligt eftersom jag bara beställt bryn och fransfärg) Han använde en sytråd som han på ett konstigt vis tvinnade och rullade i mitt ansikte det gjorde ont så ini... jag fattade inte vad han pysslade men tänkte att han kanske peelade hyn tills att han började komma upp mot ögonbrynen då jag ser hur det flyger små hårstrån överallt. Jo han har alltså tagit bort vart enda lilla hårstrå som så fint har beklätt mitt ansikte. Och ögonbrynen vart tunna som chips och svart som natta. Vågade mig knappt ut de första dagarna. Och ikväll när jag stod och duschade kände jag något märkligt ute på kinderna, nämligen STUBB! Hur tror ni det känns?

2 kommentarer:

  1. Haha, så sjukt! Stackare, inte roligt när det inte blir som man vil. Hoppas att du snart ser ut som dig själv igen. :)

    SvaraRadera
  2. Haha... men så sjukt!

    SvaraRadera