torsdag 20 januari 2011

Födelsedagsfirande!

Idag är det inte en vanlig dag för det är Rebeccas födelsedag, hurra hurra hurra!
Vi har nyss kommit hem från middag/kalas och Ebba har showat och däckade i bilen hem!
Hon var så tjusig i sin nya fina brun och vit prickiga klänning! Tyvärr tog jag inte en endaste bild :) men det var ju inte första och sista gången hon hade den!

För att effektivisera småbarns-föräldrar-livet har vi kommit på att, på tisdagar och torsdagar lämnar vi Ebba tillsammans på morgonen och sedan åker jag med Mats och han släpper av mig på sjukhuset så att jag i samband med att jag slutar kan ta mitt löppass! Smart va? Då har jag gjort bort det innan middagen och vi får kvällen fri tillsammans!

Pratade med reseservice idag och Landstinget betalar flygbiljett åt mig när jag ska ner till Uppsala och Akademiska sjukhuset den 14 feb. Vi hade först tänkt att åka hela familjen men eftersom jag bara ska på ett mottagningsbesök hos kirurgen får jag bara min resa betald, men sedan när jag ska ner och opereras så lär jag ju bli där ett tag så då får även familjen följa med!
Kul alla hjärtans dag :=) Känns lite nervöst att åka ner helt själv men det fixar jag! (Synd att Tove och Olof inte var kvar i Uppsala)!

Fredag imorgon, som jag längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar