lördag 15 januari 2011

Magsjuka & Examensfest!

Jo ni läste rätt, MAGSJUKA! Min stackars lilla tjej har återigen fått magsjukan. Hon kräktes igår morse och har haft vattentunna diarrér idag. Men hon är tapper, idag har hon inte velat ha någon mat vilket är fullt förståeligt men hon har sprungit om kring med en flaska vätskeersättning som hon slurpar i sig med god aptit, bra det ivarje fall!
Och jag lämnade sjukstugan för en liten trevligare tillställning nämligen Hannas examensfest! Hon har gått och blivit förskolelärare och inte vilken förskolelärare som helst, nämligen EBBAS! Det är ju helt fantastiskt hur liten världen är? Jag och Hanna som är gamla grannar, barndomskompisar, bästa kompisar, resekompisar ja you name it har lyckats få jobb på Ebbas förskola och dessutom hennes avdelning! TUR för oss för det är förmodligen den bästaste :)

Nu är jag hemma igen och har slagit mig ner i soffan med ett glas rött och njuter av att det är 1 dag kvar på ledigheten :)

Ha en fortsatt trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Sjukstuga suger big time! Vi har bara haft magsjuka en gång, peppar. Vi har istället ständig sjukstuga i förkylningar. Nu tror jag att vi ligger på en jämn nivå. varken bu eller bä. Jag skulle hemskt gärna vilja träffas för att få prata. Det är så mycket som jag vill veta med allt som har hänt runt dig. DU är den starkaste jag vet. Sofia A har varit på g flera gånger hit ut till sävar, men sjukdomar har satt stop. Kan inte vi prata ihop oss så kanske vi alla kan ses samtidigt... Om du har någon dag ledig eller om du slutar tidigt! Kramar

    SvaraRadera