tisdag 18 januari 2011

Mera kallelser!

Det var inte bara ett trist kallelse brev från Akademiska som låg i min brevlåda idag :) I min mail låda hade jag ett mail från iform :)

Hej Sofia
Nu är det dags att träna.
Här får du en påminnelse om träningen den: tisdag 18 januari 2011
Löpning:
löpning i lugnt tempo 30 min.
Du kan uppdatera din träningsdag via den här länken: I FORM :
http://iform.se/training/day/2011-1-18
Lycka till med träningen!
Om du har några frågor är du välkommen att skriva till oss. Skriv till
seifo@bonnier.dk
Vänliga hälsningar
iform.se

Haha tänk att i dagens 2011 behöver man inte ens tänka själv :=)

Drog på mig löpardressen direkt jag kom hem, skönt att ha det bortgjort innan middagen!
Idag är ännu en tisdag där Mats och Ebba är hos farmor och farfar så jag är ensam!
SÅ nu med all rätt ska jag slänga mig i soffan!!

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar