tisdag 11 januari 2011

Med risk för...

.. att låta klyschig men hell yeah vilken nytändning årets första löppass gav! Att ynka 4 km kan göra så gott (ikväll iaf får väl se om benen bär imorgon)! SÅ här pigg har jag inte varit en tisdag kväll kl 21.20 på LÄÄÄÄÄNGE! Nu laddar vi för Blodomloppet och tjejmilen 2011!
Jag har startat ett löpprogram med iform.se. Ifjol körde jag ett 12 veckors "Spring 10 km" program inför tjejmilen och nu har jag startat ett fettförbränningslöpprogram! Det innebär 3 löppass i veckan och jag har valt, tis, tors och sön som träningsdagar. Nån som är sugen att haka på??

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooooo!

2 kommentarer:

  1. Absolut! Har ännu inte kommit ut på nån löpning, men promenerar iaf....ska försöka hitta nåt program som passar mig med. Det kanske blir lättare att motivera sig då!

    SvaraRadera
  2. Jag är sjukt på, förutom att mitt program är ett "sthlm-marathon på 5 timmar"-program!
    Men det ska nog gå bra, än så länge har jag också träningsdagar tis-tors-sön. Vet inte hur det ser ut längre fram i programmet, men vi kan ju uppdatera varandra! :)
    Kram!

    SvaraRadera