lördag 3 juli 2010

Slutet på en tungvecka!

Efter en tung dag med oro och ångest blev vi bjudna på grillmiddag hos Tove och Olof. Dessutom skjutsade pappa dit oss och har hämtat oss ikväll så vi fick oss varsitt glas rosé till middagen!!
Fina Stina var också med framtill hon började sitt nattskift!
Vi hann naturligtvis med en runda Gin rummie men Olof blev diskad på livstid för osportsligt uppträdande och nu vet jag inte vad vi ska ta oss till på våra trevliga sammankomster :)

Mats har ju också gått på semester idag (egentligen igår) han var ledig med mig idag och nu ska han vara ledig till årsskiftet! Först semester sen pappaledighet! Härligt för honom att få en hel höst med världens bästa tjej och härligt för Ebba förstås att få vara med världens bästa pappa en hel höst!!

Igår var Sofia och Amanda här och det var en kanon trevlig dag! Vi åt som sagt sushisallad och har du inte testat det så rekommenderar jag det starkt! Dessutom hade hon köpt med sig Svenska jordgubbar!! Vi lekte med skruttungarna och tog en promenad! Åååå vad jag kommer sakna sådana här dagar när jag börjar jobba igen...Tur att man har fina minnen att tänka tillbaka till!

Imorgon skall vi åka på auktion i Hyngelsböle, och jag längtar!

Kom ihåg att leva idag och ta inget eller ingen förgivet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar