onsdag 21 juli 2010

Hemma igen!

Våran "hemester" är slut och vi är Tomtebobor igen! Dock hann jag även med att bli stadsbo för en natt! Igår kväll efter brölloppsfirandet vart det utgång på Tisdagsrex med tjejerna! Och som vi bestämt sedan innan sov jag över hos Stina, smidigt och enkelt eftersom hon bor på stan och då slapp jag cykla hem själv! Och Ebba & Mats fick tillfälle att mysa utan mamman!
Imorse kom Mats och hämtade upp oss och vi åkte till havet.
Dock blir hemmalyckan kortvarig, imorgon är det dags igen då åker vi först till Mats syster Agnetas stuga ute i Kittjavan och sen skall vi grilla och sova över hos min mormor och morfar i Lögdeå! Som jag sa tidigare i kväll till mormor "ingen riktig sommar om man inte får sova i lillhuse" (morfar har snickrat en liten stuga som står på deras gård som är tillför oss)!
Agnetas stuga är alldeles vid havet och vi håller tummarna för fintväder då blir det vattenskoter, bananbåtar och bad! Jag skall även till hennes mans "klinik Ortolab" och få nya inläggssulor gjorda!

Nu ska vi krypa ihop i soffan och mojsa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar