torsdag 1 juli 2010

Regn ute, mys inne!

Även fast det är 1a juli och vi vill ha sommar och sol är det så mysigt med sånt här regn rusk! (påminn mig om denna kommentar när vi har haft regn resten av semestern)! Man får vara inne och bara ha det gott! Dessutom är det bra för mitt trädgårdsland och alla grödor :)

Jag och Sofia hade planerat att vi skulle ta en långpromenad med småtjejerna runt sjön idag men på grund utav regnet styrde vi om planen och bestämde att dom kommer hit! Vi ska äta lunch och ha en trevlig innedag! Sofia skulle köpa med sig Sushisallad som jag väntar spänt på att prova! Har hört att det är supergott men jag har aldrig provat!

Igår hade vi Tove och Olof på middag och i sedvanlig ordning när en Berglund är inblandad spelade vi gin rummie!

Ha en fin dag i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar