måndag 19 juli 2010

På väg!

Japp ni läste rätt, Åsele! Vi är på väg till Åsele! Packade in ungar ( 3 rackare), vagn och oss själva! likt en riktig Svensson familj ska vi på marknad! Jag menar vad är en sommar utan marknad? Höhö! Lotten föll på Åsele då vi läste att Eric Saade spelar idag! Eller när jag läste :)
Haha jag gick bananas och dansade och sjöng till Erics låt, nerifrån ungdomsrummet lät det, meeeen åhhh han suger! Rebbans kompis Shazze är också med! Jag känner att jag bytt ut storasysterrollen till mamma, kom nu tjejer vi tar en korv på vägen så ni inre blir hungriga, och passa på att gå på
toan också! Och jag bara älskade när dom frågade där bak när vi just passerat Vännäs, är vi framme snart?


1 kommentar:

  1. Haha, ni passar ju toppen som trebarnsfamilj! Det låter som ett trevligt äventyr! Vad är trebarnsomdömet så här i efterhand då? :)

    SvaraRadera