onsdag 21 juli 2010

Firande av bröllopsdag!

Tårtfika!

Brudparet

Farmor

Min kusin Camilla

Farmor i bakgrunden och min kusin Carina med hennes son Lukas.

Sötaste Lukas

Grabbarna var ner vid sjön för att pröva fiskelyckan

Släktens senaste tillskott, mitt kusinbarn Filip.

Fina farmor Elvy

Fina farfar Alf
Smarriga maten

Min kusin Marias man Mattias med Filip

Lillebror Niklas.

Släktbild med brudparet, barn, barnbarn och barnbarnsbarn (09 fick farmor och farfar 3 barnbarnsbarn Lukas i Mars, Ebba i augusti och Filip November. Sen tidigare har dom Robin, Simon, Rasmus och Alva). Längst upp tv, pappa, faster Annkristin, faster Yvonne,
Kusin Carina med Lukas, Farmor Elvy och farfar Alf.
Kusinbarn Simon, Rasmus och Alva, Kusin Maria och kusinbarn Robin, Kusin Camilla, Jag, Ebba, Niklas

Farmor, farfar och Ebba

Som tidigare nämnt så firade vi farmor och farfars krondiamantbröllopsdag igår!
Vi var samlade så när på hela släkten ute i min faster och hennes mans stuga!
Vi fikade smarriga tårtor och åt läcker mat, umgicks och hade en kanon dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar