måndag 16 augusti 2010

Ny vecka!!



Foto: Rebecca Malm

SLURP va gott det var med kräftor, vi mumsade så att det stod härliga till och sprutade kräftspad ur örorna på oss :-)
Lillasyster Rebecca var också med och sedan sov hon över hos oss! Hon, Mats och Ebba verkar ha haft en riktigt trevlig dag idag utan mig! Dom har bakat, varit på promenad och lekt i äventyrslekparken!
Själv hade har jag haft en intensiv dag på jobbet och allt har inte gått min väg :) Började med att få Heparin (blodförtunnande medicin) i ögat och sedan fick jag en droppåse över mig! Det vart blött vill jag lova :)
Sen har jag dragit på mig en sträckning i baksida lår så kvällens löpträning uteblir, antar att det blir vila hela veckan. Inte bra då det är mindre än 3 veckor kvar till Tjejmilen!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar