tisdag 31 augusti 2010

Blogger award

Jag har blivit nominerad av rara Helene (vet inte riktigt vad det innebär men jag gör som jag blir tillsagd)!

Med detta award så följer vissa förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv

7 intressanta (ointressanta) saker om mig:

1. Jag är sjukligt rädd för spyor.
2. Jag är ruskigt morgontrött
3. Jag avskyr orättvisor
4. Jag har bott i Oslo
5. Jag handlar först och tänker sen
6. Jag innehar dykarcertifikat
7.Jag är livrädd för ormar.

Dessa bloggar läser jag varje dag:
Det är flera och många har redan blivit nominerade (trist att göra det igen)!
Men här kommer mina nomineringar.
1. Sofia A
2. Gotteochvi
3. Jenny
4. Sara C
5. Rebecca
6. Hejjabbe
7. Sara H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar