måndag 23 augusti 2010

Meeera kalas!

Kalas, kalas och åter kalas! (Visst har vi det väl kul)!
Söndagens barnkalas var en succé och Ebba fick återigen toppen fina presenter! Det var både hennes kompisar och våra kompisar som var dagens gäster och de sista gästerna gick strax efter 18 (vi startade 14) så Ebba däckade nästan omgående och vi hade en filmmyskväll och jag somnade i vanlig ordning ett par minuter in på filmen!

Eftersom vi tycker att det är så kul med kalas fortsatte vi med det ikväll! Min barndomvän Hanna fyller 27 år idag så vi for dit efter middagen med en orkidé. Det var riktigt smarrigt fika, tur att jag hade med mig löparkläderna så jag sprang hem! Det gäller att effektivisera vardagen så att man hinner med allt! Det är inte bara att vara heltidsjobbande småbarnsmamma som ska ge sig på tjejmilen nästa helg :) Hihi

Här kommer lite bilder från barnkalaset!!!

Ebba leker lite innan kompisarna kommer i sin nya mysiga morgonrock

Finns det någon här? Hallå??

Ebba öppnar sina fina paket!
Och smakar lite på det...

Lilla Alva funderar helst på att behålla sitt paket själv

Men du kompis, jag lovar du kan få låna den nån gång :)
Kalasets tre minsta deltagare i en livlig diskussion

och spanar in något väldigt spännande...

och det är ju kalasets tjusigaste kille Viggo som kommer..

Här kompis får du ett paket till..

Nu ska jag ta min brinnande rumpa och lår (lånade något superduper liniment av Adde) och slå mig ner i soffan!



2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som springer på! Tack för ett mysigt kalas!

    SvaraRadera
  2. Lånade länken till ditt inlägg då jag inte hade nån kamera med hos er, hoppas det är ok.

    SvaraRadera