lördag 21 augusti 2010

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR EBBAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!!!!!!

En alldeles nyvaken tjej som får sång och presenter på säng!
Sen förflyttar jag mig till köket där jag får fler paket..
Hmm, jag tror minsann att jag vet vad det är!
Men jag spanar in de andra ett tag och väntar med det stora
Oh kolla här, här finns det fler!
Äh nu tar jag det stora en gång för alla!
Okej tusen tack, nästa då!
Ååååå en sån har jag alltid velat ha!! Jag blir så glad att jag måste pussa henne genom kartongen
åååå ni är så sega på att öppna så jag klättrar upp och hjälper till!!!
Hej kompis!!!
Du är såååååå fiiiin!!!
Nu testar vi tårtan
Mums!
Ge mig meeeeeeera!!
Se så fin tårta jag fick!
Lite nyvaken så ska jag öppna lite mera paket!
Och testa min nya kärra med mina nya fina röda skor!
Och mera paketöppning!
Och jag avslutar kvällen med ett besök hos mormor och Lelle dom bjöd mamma och pappa på den sura fisken :) Nu är jag hemma igen och laddar batterierna inför kalasdag nr 2, då alla mina kompisar ska komma!!!!

Oj vilken härlig dag! En världens bästa Ebba på ett strålande humör, massa härlig släkt, gott fika och paketöppning till 1000!!!
När mamma och Lelle åkte härifrån i eftermiddag tog det ett par minuter så ringde dom upp från affären och undrade om vi ville komma och äta årets surströmming (premiären var i veckan) Självklart tackade vi ja och åkte dit! Härligt att slippa laga mat efter en så här fullspäckad dag! Nu är vi helt slut och ligger och slöar i soffan! Ebba däckade i bilen hem och har inte rört en fena sen dess! Stackars liten det är jobbigt att fylla ett!

Nu laddar vi inför barnkalas imorgon!! Yeeeey!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig ettårsdag hon fick! Vi ses i eftermiddag, kram från Åsa & Alva.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att Ebba fick en helt perfekt ettårsdag! :) Så roligt för fina tjejen eran! Jättefina bilder! Kramkram från mig och Amanda

    SvaraRadera