torsdag 7 oktober 2010

Wish me good luck :)

Oj oj oj vad har jag sagt ja till?
Min kollega Sara är och styr i nån integration/hälsogrupp för kvinnor. På torsdags kvällar har dom ett vattengympa pass på Terapibadet. Jag hade hjälpt till att fixa en instruktör till detta men ikväll var det superviktigt med en instruktör och den ordinare instruktören kunde inte. Sara har bönat och bett på sin bara knän i 2 dagar att jag ska ställa upp. Alla de olika argumenten har hon använt och här sitter jag 1 timme innan pass start och känner mig hyffsat nervös. Hehe ska bli spännande! Kanske slutar med att jag blir så slutkörd att jag faller i vattnet eller blir helt och hållet utbuad.

Uppdatering kommer senare...

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vad gullig du är som berättade för din kompis att vibyggde med umehus. Snacka om att jag vart paff då hon ringde ;) Det är alltid bra att prata med nån som har haft med dom att göra. För ett husbygge är ju knappast något man vill bli blåst på.

    Allt bra me dig & Ebba annars?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. det kommer nog gå jättebra! :D heja!
    jag skulle nästan vilja bli instruktör, då får man ju som betalt för att träna ^^ hehe. vet du hur man blir det? finns det utbildningar? är du utbildad? :o

    SvaraRadera