torsdag 7 oktober 2010

Great success!

Men det där gick ju faktiskt över förväntan det var dessutom riktigt roligt! För att vara första gången helt utan erfarenhet och med manus i handen 15 min innan start så måste jag känna mig nöjd, mindre nöjd över att jag i bilen dit tänker för mig själv, jag får ju inte vara så där "aerobicsinstruktörsklämkäck" det känns ju inte riktigt som jag, men va f-n händer? Headset på, musiken likaså och Soffe goes "aerobicsinstruktörsklämkäck". I bilen hem, hur kunde det där ske? det kanske inte är människan som är klämkäck utan titulaturen instruktör som gör det? som en mask som går i standbyläge ända tills headsetet åker på? Ja inte vet jag, men det är faktum att jag varit en aerobicsinstruktörsklämkäck tjej ikväll.

2 kommentarer:

  1. Åh va kul! :) Kan tänka mig att folk blev peppad av dig. Känner du inte att du blir inspirerad av dig själv?

    SvaraRadera
  2. Haha, så underbart! Kan inte jag få gå på ditt pass någon gång? Kram på dig, klämkäckaste tjejen i stan!

    SvaraRadera