onsdag 6 oktober 2010

Full huggning!

Dålig uppdatering de sista dagarna. Vi har haft fullt upp. I måndags när jag trodde att det skulle bli en trevlig kväll i goda vänners lag med innebandytittande förvandlades kvällen/natten till ett inferno utan dess like. Vi har aldrig haft en sån kämpig natt sedan skruttis föddes. Hon skrek för sitt liv banne mig. Var flera gånger på väg till akuten. Men jag tog henne till mitt jobb dagen efteråt och en av mina kollegor var gullig och tittade henne i örorna och han konstaterade en enkelsidig öroninflammation. Skönt att få en förklaring till allt skrik! Men nu är det på bättringsvägen.
Ikväll har vi haft en outlet kväll med LIKA design och självklart kom jag hem med massa nya fina smycken! Kan snart ha en egen utförsäljningskväll :)

Nu ska jag mysa med min fina hemmapappa innan jag knoppar av denna dag!!!

Jessica, jag ska jobba på mer små filmsnuttar åt dig :) och bilder med för den delen! Har varit dåligt på sista tiden på den fronten men bättring kommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar