söndag 12 december 2010

IKEA!

Såg nyss att jag helt och hållet aldrig nämnt helgens IKEA resa! Det var i princip en impulsresa som jag och Stina bestämde via facebook (Hahha vart är världen på väg)
Hursomhelst körde vi ner igår morse efter lite förseningar!
Mats och Ebba lämnade vi av hos farmor & farfar i Järnäs. I normala fall brukar Ebba vakna mellan 5 och 6 på morgonen, och därmed är hon vår väckarklocka! SÅ jag säger till Stina på fredagkväll att jag skulle ringa och väcka henne 30 min innan vi kommer! Vi planerade att åka kring 7 tiden. Men just den här lördagsmorgonen passade den lilla damen på att sova till 8! Helt galet faktiskt! Detta resulterar att vi anländer till IKEA kl 13. Bättre sent än aldrig??

Vi hann med massa shopping och fina fynd, Julbord och StinaSofia kvalitetstid!
Det var riktigt riktigt trevligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar