lördag 4 december 2010

Karibien!

Under tiden vi studerade reste vi en hel del, sen har det blivit lite mer sparsamt av den varan konstigt nog! Men bland det bästa jag vet är att resa! Nu på sista tiden har Mats varit lite som en bromskloss av nån anledning! Han har nog blivit "äldre" och vill spara istället för spendera! Men igår säger han "Ska vi inte planera en ny Karibienkryssning"? Jooooooo så klart vi ska!!!!
Kanske en favorit i repris? Nyår 2011? Vem är med??

Adde, Mats och jag ombord på Empress of the Seas och ska avnjuta en lyxig middag


Jag, Mats, Adde och Hanna på en paradisstrand på Barbados

Jag och Hanna på Aruba


3 kommentarer:

  1. Men jag är ju också med!!! Så klart!!!

    SvaraRadera
  2. Men så sjukt kul det vore! Jag ska fasen övertala Jonas att det både blir Thailand och Karibien 2011! :)

    SvaraRadera