onsdag 29 december 2010

Egypten!

Vet ni vad, jag behövde inte vänta till Juni och våran planerade Spanienresa! Jag ska nämligen få en riktigt välbehövd solresa redan nu på fredag! Vi skall fira nyår i Egypten med 25 graders värme, sol, bad och goda vänner! (och ev några hajar)! Det blir jag, Mats, Ebba, syster Rebecca, Fia, Jonas och Fias mamma Marie-Anne!
Det ska bli så fantastiskt skönt och avkopplande! Ett avslut på ett år som inte varit det bästa ur hälsosynpunkt men nu kan det bara bli bättre! 2011 ska bli MITT år! Hälsa på topp, massa träning, sund kost och en glad, peppande och frisk mamma/sambo! Det är iallafall min vision för 2011.

3 kommentarer:

  1. Det låter bra, tror jag snor din vision för jag vill också må bra nästa år även om 2010 varit rätt bra för mig. Som svar på din kommentar i min blogg så kunde vi sova ut och njuta för vi visste ju inte att det inte gick så bra för barnvakterna. Och vi var bara alldeles lagom bakis tror jag ;)

    SvaraRadera
  2. Heja heja för världens bästa vision! Hoppas att ni får det helt underbart, det hade varit så himla kul att följa med. Vi får resa tillsammans någon annan gång istället. :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år till finaste familjen! Ha en fantastisk resa och ett underbart 2011. Kramar i massor

    SvaraRadera